onsdag 16 augusti 2017

Gymhäng

Jag har gått och blivit med gym igen! Kan ni tro! Eftersom jag återupptäckt min kärlek för att springa har jag slagit till med ett gymkort för att kunna springa även på vintern. Jovisst kan man springa ute även på vintern. Har jag hört. Men nej tack. Jag vet med mig redan nu att det aldrig kommer att hända för mig. Kaaaaaanske en gång. Oooooom jag känner för det( inte troligt alltså)...
Det är spännande med omklädningsrum förresten. Jag är ju fortfarande inne på svensk nakenhet där man står tillsammans ett gäng nakna fruntimmer och duschar i ett stort duschrum. Här skulle nog de flesta amerikaner förfasas över något sånt. Här finns det oftast dushrum, eller i alla fall skynken man kan dra för så att man slipper se varandras nakenhet. Gubevars!

4 kommentarer:

iaz sa...

Va kul! Happy training 😘

Anonym sa...

Inte som gymnastiken vi höll i under tiden som extraknäckande idrottslärare i Västerås.��

Linda sa...

Haha det där med nakenheten är så sant, men samtidigt så har de ju i princip öppna toaletter här medans de i Sverige är stängda för privacy. Sjukt! Lycka till på gymmet :)

Leena sa...

Jätte bra blogg! Tack så mycket :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...