tisdag 21 januari 2020

Impeachment och valår

Något som pågår just nu är ju Trumps impeachment. Jag följer nyheterna med nyfikenhet kan jag säga. Ingen önskar mer än jag att Trump blir fälld och avsatt! Om det inte går vägen har vi val här i höst. Förra valet var det första jag fick rösta i. Sedan dess har jag röstat i flera småval under åren. Om jag tyckte att valet 2016 var det största hittills - vet jag inte vad jag ska kalla det kommande valet? Out of this world? Jag kan inte föreställa mig Trump i fyra år till...
Å andra sidan...i så fall är det "bara" fyra år till. Sen kan han ju inte bli vald igen...

Make America Great Again
En flagga på en bilverkstad nära oss

1 kommentar:

iaz sa...

Hoppas det går som du vill i valet, han har gjort nog nu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...