tisdag 21 januari 2020

Så dålig

Min julklapp från dottern

Så fruktansvärt dålig att uppdatera ser jag! Min "comeback" blev knappast en comeback! Lustigt det där. Det har varit ett ganska händelserikt år. Bytte jobb till exempel. Sjukt läskigt! Men också spännande. Nu har jag varit där några månader och har börjat vänja mig. Det enda konstiga är att numera är jag den enda invandraren på jobbet. Den enda med en brytning när en talar. Det är annorlunda.
Jag saknar min gamla arbetsplats också. Det känns lite som att en är på semester och ska snart komma tillbaka...Och så är ju inte fallet. Tror jag.

Annars då?`Mer än att jag är en värdelös bloggare? Hur har ni det?

5 kommentarer:

iaz sa...

Ibland blir livet lite så att man har fullt upp. Även om du inte bloggat så här du ju levt livet ❤ Roligt med nytt jobb! Kram

Malin sa...

Kul att du börjat blogga igen. Jag har slutat då sidan jag använde krånglade men är desto mer aktiv på FB/Insta så det räcker. Annars är allt väl ok. Kommer in i rutiner efter lovet. Börjat så smått att söka jobb vilket inte är lätt när man inte jobbat utanför hemmet så länge, dessutom måste jag fortfarande skjutsa barn en del så det gör det väldigt begränsat. God Fortsättning!

Trillingnöten sa...

Det är så sant!! Levt livet! Viktigare kanske i längden?❤❤

Trillingnöten sa...

Åh vad spännande att söka jobb!! Det kommer gå vägen så småningom! Tog ett tag för maken aty få nåt efter att ha varit hemmapappa över 10 år, men nu så jobbar han! Lycka till! Följer dig ju överallt så blir nog uppdaterad :)

Camilla sa...

Kul att se dig i bloggen igen. Men känn ingen press att blogga. Det ska ju vara roligt.
Spännande med nytt jobb. Det tar verkligen ett bra tag att komma in på nytt ställe. Jag har snart varit två år på mitt nya jobb och det har både bra och dåliga sidor (precis som förra jobbet) och jag kan sakna många kollegor, å andra sidan har jag fått nya trevliga kollegor.

Snart februari, ha en bra ny månad :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...