onsdag 26 februari 2014

Trött, tröttare, tröttast

Jag har varit helt supertrött hela helgen och halva veckan. Nu känns det som om jag sovit ikapp lite i alla fall. Jag fick en fin tupplur en morgon här som verkligen behövdes. Jag tror att tröttheten berott på att jag vaknat ofta under natten under nån veckas tid. Ett par dagar kan jag gå på sparlåga och funka normalt, men sen måste jag sova ikapp. NU först känns det som om att det vänt. Därav tystnaden på bloggen. Dessutom pluggar jag inför mitt prov som är på måndag. Mycket frågor om humaniora. Litteratur, konst, poesi och annat som dans och teater. Många frågor som jag pluggar. Jag hittade en websida förra året som erbjuder hjälp med detta och jag använder den till största delen. Själva provet kommer att vara flervalsfrågor vilket underlättar avsevärt! Jag satsar på godkänt. Håll tummarna på måndag morgon!

Annars är det ganska lugnt här. Snön har nästan helt försvunnit efter en helg med ungefär 15 plusgrader och massa sol och lite regn. Det tackar vi för. Nu börjar jag känna igen New York igen. Nu är det visserligen lite kyligt, men det kan jag leva med.

Nu ska jag plugga lite till!

4 kommentarer:

Martina sa...

Nu har jag fått igenom donationen!

Vilket härligt väder med 15 plusgrader!!

Monica sa...

Lycka till! Det kommer gå bra!

iaz sa...

Stort lycka till på provet, håller tummar och tår! Kram

Villa Frejas bokblogg sa...

Mycket som händer nu, klart tröttheten nockar en då. Håller tummarna för att du klarar provet galant. Det är jag säker på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...