måndag 8 februari 2010

Boxning och ny träning

Igår körde jag boxning med syster J. Det var jätteroligt! Men jättejobbigt. Idag har jag träningsvärk i varenda muskel jag inte visste att jag hade. Passet hette Box75 och jag undrade vad i hela friden 75 stod för. Svårighetsgraden? Var är 1 nånstans? Åldern på tillåtna deltagare? Antalet deltagare? När vi stod där och boxades som bäst kom jag på det. Passet höll ju på i 75 MINUTER. Det tog bara en dryg vecka att lista ut det. Och vilka högintensiva 75 minuter!

Idag påbörjas en ny omgång av träning Röhnisch. Nytt Cirkelträningsprogram och extra mycket löpning. 60 minuter ikväll...jag måste ha mycket energi...
Helgens kaloriintag var inte så bra. Måste skärpa mig. Det var 4 dagar (ja, mina helger är extra långa) av lite mycket frossande och lite mycket onyttigt. Denna vecka är det back on track som gäller...Nu när allt annat går då bra menar jag. Spark i baken!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...