torsdag 18 februari 2010

Fotografering

Igår hade vi fotografering. Så typiskt att ha det i februari! Vad är det för fel med september? Då har man i alla fall ganska nyligen kommit tillbaka efter sommaren, man är pigg och utvilad, kanske lite solbränd och fräsch. Februari? Jag har då knappt sett solen på 6 månader och utvilad? Nae. Jag är urtrött. Så det blir nog finfina bilder det där. Roligt att eleverna och föräldrarna kanske hittar den där gamla skolkatalogen och vill gå längs memory lane om en så där 10 år och se mitt rynkiga, kritvita ansikte och gråa hår. Var vår fröken bara 27 år egentligen?

Inte nog med det, jag har nog en begynnande förkylning. Halsen svider lite och det killar i näsan. Huvva! Första förkylningen för vintern så jag ska väl vara tacksam :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...