tisdag 23 februari 2010

Nordpolen

ja, igår var jag än en gång tvungen att gräva ut släden och slädhundarna för att fara till jobbet. Eh, slädhundarna? Bilen menar jag ju givetvis. Jag till och med tror att vi på nåt sätt hamnat i Sibirien! Inte så konstigt med tanke på kylan och all jäkla snö. Jag tror att de där klimatexperterna bara ljuger, polerna håller inte på att smälta! De återskapar sig själva i Sverige. Men för att inte skrämma upp oss hittar de på nån historia om att polerna smälter och Holland kommer att gå under. Egentligen är det Sverige. Den nya istiden är här gott folk.
Vi har en tävling i klassen om vem som kan gissa datumet då snön försvinner. Några tror februari, mitten på mars, slutet på april och MAJ! Jag pallar inte maj. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Ja oj vad ni fått snö! Otroligt!!!!!!

Ida sa...

Jag är ledsen, vissa högar kommer vara till Maj.. har jag hört.. på SMHI´s hemsida.. fast de har haft fel förr..

Jag gillar punkter...
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...