söndag 7 februari 2010

Melodifestival

Jag tittade ju så klart på första deltävlingen av melodifestivalen...så klart. Som svensk skriver man på ett papper vid födseln där man dyrt och heligt lovar att följa melodifestivalen tills man dör.
Jag tyckte nog att låtarna var helt okej och jag är nöjd med Salem som gick vidare (mindre nöjd med riksnörden Ola som hade en asful frisyr). Dolph var helt okej, om han nu spelade actionhjälte? För annars...
Jag tyckte programledarna var söta och trevliga, men skämten...seriöst. Vilka dåliga skämt. Det kanske var ett roligt skämt, resten var ruttna. Såna där jag kan klämma ur mig när jag är riktigt övertrött och till svar får man tveksamma "Hehe", men inga asflabb. Det blev pinsamt. Mycket pinsamt.

1 kommentar:

Mina jag och du sa...

Jag håller med om Olas frisyr, va fan hade han gjort? Han såg ju förtääääskig ut!! Jag förstår inte vad fjortisarna ser hos honom? Skrämmande... Vi får väl se om vi får något nytt att gotta oss i imorrn :D Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...