onsdag 1 augusti 2012

Håll tummarna!

Idag kan ni väl hålla tummarna för mig lite?


9 kommentarer:

Anna Granström sa...

Är det för jobb? HÅLLER TUMMEN!

Anonym sa...

Såklart!
Helena Milton

Västgötskan sa...

Vad spännande. Klart jag gör! :-)

Kram M

Min plats i solen sa...

Självklart! Håller tårna också för säkerhets skull. :)

Kram på dig

iaz sa...

Abselut! Alltid gott med en extra tumme när det ska hända något stort, för det misstänker jag att det är ;) Hoppas ni har det bra där borta! Drömde minsann om er inatt =) Kramar!!!

Monica sa...

Det gör jag vad det än är, det behöver jag ju inte veta exakt;-), lycka till, du är så duktig!

Camilla sa...

Jag håller båda tummarna hårt! Lycka till med vad det nu är.

Saltistjejen sa...

Ååå såklart! Tumhållning!! :-) Spännande. Är det jobb på gång?
KRAM!

Mariah sa...

Håller tummarna! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...