lördag 6 oktober 2012

Långhelg

Älskar långhelg. På måndag är det Columbusday och en helgdag. Jag gillar. När man är ledig en extra dag känner man sig inte lika stressad att göra saker redan på lördagen. Man kan liksom koppla av, ta det piano. Tyvärr ska det regna senare idag, och även imorgon. Men se! Då har vi ledig måndag då det ska bli riktigt fint. Vi funderar på att åka till Bronx zoo igen eftersom de har Halloweentema under oktober. Vi får se.
Sa jag förresten att igår, den 5 oktober, var en så pass varm dag att det var shortsväder? Jag var bara tvungen att lägga in det. Sorry vänner!


New York Weather at a Glance

Weather Station - report
Elevation
49 ft
Now
Clear
Clear
Temperature
76.1 °F
Feels Like 78 °F
Wind(mph)
1.0
Sunrise / Set
6:58 AM
6:29 PM
Moon
Waning Gibbous
Today
Chance of Rain75 °F
Chance of Rain
30% chance of precipitation
Tonight
Partly Cloudy50 °F
Partly Cloudy
Tomorrow
Rain55 | 43 °F
Rain
70% chance of precipitation
Monday
Partly Cloudy57 | 45 °F
Partly Cloudy
Tuesday
Partly Cloudy64 | 50 °F
Partly Cloudy
Wednesday
Partly Cloudy66 | 48 °F
Partly Cloudy

5 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

Åhh vad skönt!! :)

MLJMC sa...

Härligt väder här också. Vårarna och höstarna bäst men för korta!
Mina barn har ledigt på måndag, men inte public school. Tyvärr skall det dock bli kallare. Så länge det inte regnar så...
KRAM

Anneli Stålberg sa...

Det låter SÅ skönt. Jag är definitivt avis! :)

Villa Frejas bokblogg sa...

Så varmt i oktober, vojne :)
Men vad härligt med zoo och halloweentema. Dit hade jag också gått om jag var ni :)

Min plats i solen sa...

Vad gott ni har det! Ledighet och sensommarväder, vilken lyx. :)

Här hemma kn jag tala om att regnet vräker ner (ohämmat), det stormar (snart inga löv kvar på träden), i morse blixtrade det och dundrade och vissa delar av Skåne fick tydligen den första snön. Hrm, definitivt inget shortsväder. Hur lång tid tar det nu igen att flyga till NY? ;)

Kram på dig och njut

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...