söndag 6 januari 2013

Uppdatering

Full rulle, som man brukar säga. Jobb, lite fritid, träning, familj och äventyr. Här kommer därför en uppdatering i punktform.

  • N gillade Rs frisyr verkar det som. I alla fall har hon inte nämnt nåt negativt. Tack och lov!
  • Dessutom, i fredags kväll när jag läste gonattsaga för N, upptäckte hon att hon har två lösa tänder!! Lilltjejen är stor!
  • En liten kusin föddes i tisdags, makens bror och tjej fick en liten son. Helt gudomligt söt. Vi snusade lite bebis idag när de kom hem. Jättehärligt med bebisar!
  • Efter mycket om och men under det senaste halvåret ska jag på tisdag gå och ordna "State ID", alltså ett ID-kort utfärdat av staten New York. Detta måste jag tydligen ha för att få göra de där collegeproven i matte och andra mardrömsämnen. 
  • Första provet är bokat till den 9 februari förresten. Jag kan behöva alla böner jag kan få, så sätt igång och tokbe nu!
  • Lite vårlik värme är visst på gång här under veckan. Jag klagar inte! 
Ja, det var väl allt för idag. Lite lagom va? Själv ser jag fram emot fredag som är om några dagar. Bara för att. 

4 kommentarer:

iaz sa...

Va härligt med en till liten kusin. Bebismys! Och tappa tänder, det var inte illa. Kram!

Marina sa...

Full rulle var det, ja...!

Villa Frejas bokblogg sa...

Håller mina tummar hårt inför ditt matteprov. Hemska ämne ;)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej va det går!!!

Så kul att paketet ÂNTLIGEN kom fram o att du gillade innehållet c",)
Karitsen är typiskt norsk, o om den är det så är iaf chokladen det!
MÅÅÅÅnga som har den som pålägg på mackan, o ja...mega gott! Eller varför inte som fyll i en kaka c",)

En god lässtund med lite lakrits önskar jag dig!!

Klem Anna

Ps, det här med julklappsbyte, det gillade jag verkligen!! Ds

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...