tisdag 1 januari 2013

Årets sista dag och årets första dag

Tänk vilken skillnad det är från gårdagen till idag! Nä, inte riktigt. Lite gråare idag faktiskt, men annars är allt sig likt. Vi hade en väldigt lugn och skön nyårsafton med god mat. Så här i efterhand blev den i princip helt italiensk. Helt oplanerat.
Förrätt: bruschetta. Varmrätt: risotto milanese med köttbit. Efterrätt: vaniljpannacotta.

Årets teparty. Tradition på nyårsafton. Vi klär upp oss och myser med te och tillbehör.

Lite dans till klassisk musik. En ny tradition för i år.

Middagen ska serveras.

Champagne på tolvslaget så klart
Dagen har varit lika lugn idag. Gymmet på morgonen bara. Jag förbereder mig mentalt att gå till jobbet imorgon. Känner mig inte riktigt redo, men det får bli som det blir. Årets första arbetsdag!

5 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Gott nytt år vännen! Hoppas att ert 2013 blir ett riktigt bra år. Och vilket firande sedan. God mat, teparty, dans och champagne. Kan inte bli bättre. :)

Ha en bra första arbetsdag imorgon.

Kram Lotta

Saltistjejen sa...

Gott Nytt ÅR!! Och vad härligt med teparty!
Hoppas nu att ni får ett fint 2013.
KRAM!

iaz sa...

Det såg ut som en riktigt fin prinsessklänning N hade på sig =) Men hur såg din ut då? =) God fortsättning! Kram!

ZtorZillen sa...

Gott nytt år! Å härlig tradition med dansen, den tar jag och gör till en av mina traditioner också!

Camilla sa...

Jag har också jobbat idag och det är rätt ok när man väl kommer iväg. Fast lite skönt hade det varit att ligga kvar i sängen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...