fredag 18 december 2009

Sista dagen

Igår när jag kom till jobbet fick jag en kram av en tjej på 1,5 från förskolan. Precis en sån där kram min dotter ger mig ibland - benkram. Hon kom och la sitt huvud mot mitt ben och la sin arm runt det och kramade till :) Då känns det trevligt att komma till jobbet. När man därefter får många kramar till och ett spontant "Jag har saknat dig!" från en kille i min etta...och ett skrik från skolbussen "Jag tycker om dig tusen miljoner!", då blir man extra varm!
Idag är det sista dagen på jobbet så vi ska ha lite julavslutning med barnen och sen är det jullov! Jag kan knappt tro att det är julafton om mindre än en vecka. Jag som har en miljon saker att baka och göra innan dess...Jag börjar imorgon. Imorgon - är en annan dag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...