måndag 14 december 2009

Skolk

Fasen, det känns som att man skolkar för att man är hemma en måndag. Jag har ju dock en bra anledning - inträdesprovet för pensionärer (hur man överlever extrem smärta). Grejen är att jag inte kan sitta och ligga för länge så det gäller att göra saker stående och gående. Jag har därför bakat lussebullar. Tyvärr insåg jag halvvägs in i bakandet att mjölet inte skulle räcka till så jag fick skarva i med grahamsmjöl. Intressant smak måste jag säga.
Jag får stanna hemma imorgon också för ryggen grejar inte bilen imorrn heller. Som det känns nu. Bajs! Funderar på en promenad. Har hört att PRO har möte på Folkets Hus. Kan bli nåt.

1 kommentar:

Ida sa...

Ja jo, men visst är det bara skit ibland... men du, ta en lussekatt vet ja =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...