söndag 13 december 2009

Smärta

Idag fick jag ännu en bekräftelse på mitt begynnande medlemskap in da tanthood. Jag skulle göra ordning lite frukost till familjen och hämtade bröd i frysen. Brödet låg längst ner så jag böjde mig ned och då känner jag en intensiv skarp smärta som strålar i ryggen. Ryggskott gott folk! Jag fick det in somras också, när vi var på semester i New York. Underbart. Nu försöker jag att röra på mig och se till att inte fastna i samma ställning för länge...Det gör asaont! Det blir nog inget jobb imorgon för jag kan då inte sitta 40 minuter i bilen till jobbet. Då får man ta fram metallsåg och lyftkran för att få ut mig.
Trots smärtan har jag skapat tidernas fulaste pepparkakshus. Skönt att kunna skylla på ryggen...

3 kommentarer:

gunilla sa...

välkommen gumman,,,de är så de börjar,har du köpt pappiljoter de hör oxå till,,,krya på dig gumman

my sa...

Ajdå, det där lät inte trevligt! :(
Hoppas du blir bättre snart.

Har du inget foto på pepparkakshuset? Blev nyfiken! Själv brukar jag försöka pyssla ihop ett dagen innan julafton hemma i mammas kök, men det blir alltid, som min brorson uttrycker det, ett sönderhus. haha

Trillingnöten sa...

Gunilla: Tack, det är ju en trevlig gemenskap man hamnar i, i alla fall :p

My: Bild kommer imorgon! Jag ska försöka rädda skrället lite med mer glasyr och sånt :) Men jag tar före coh efterbilder i så fall!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...