torsdag 6 december 2012

Kanske aningen sen?

Nu är det ÄNTLIGEN fredag! Och jag kan inte vara gladare. Denna veckan på jobbet har varit alldeles galet jobbig. Det går en epidemi på avdelningen i form av nåt virus som ger blåsor i mun, på händer och fötter. Jag har hört talas om det tidigare, men det var ett tag sen. Vi sanerar, vi städar, vi är helt täckta i "bleach" dagarna i ända. Det enda jag inte lyckats "bleacha" är kidsen...kanske lika bra?
Inte nog med sjukdomar, andra draman sker också under tiden...kan inte gå in på detaljer, men det har varit en tuff vecka.

Jag firar därför denna fredag med lite fredagsdans. Jag har nyligen upptäckt detta fenomen och jag älskar det! Okej, okej...några månader senare liksom. Har inte tid att surfa youtube.


Maken har hotat att göra en egen video där han dansar "Gangnam style", på olika ställen i stan. Jag vet inte jag...Det värsta är ju att det blir JAG som får filma...

6 kommentarer:

dorro sa...

Låter som mul-och klövsjukan. Inte roligt. Smittar som bara den.

Fredagsdans låter som en bra idé.Ha en härlig helg.

kram kram

Stef sa...

Haha åh vad hade man inte gett för att få se en video av din man som dansar gangnam style i new york! kramar

Tove sa...

Det kallas höstblåsor det där du beskriver och är oerhört smittsamt. Vi får hoppas det släpper snart! :) Kram på dig.

my sa...

Luka älskar gagnam style!! Han råkade få se den på VH1 på teven en dag och nu blir han helt överlycklig så fort man sätter igång den på ipaden. :) Perfekt när man behöver få honom lugn och fokuserad till bjölbyte. :)

Areyanna sa...

Hej söt! Bleach? Handsprit? menar du eller vart jobbar du? Låter inget kul med virus som ger blåsor. Jag har legat sjuk å döförkyld idag, inget kul alls, hoppas det vänder snart, känns lite bättre nu. Svar: Ja det var nog jag=) Ha en fortsatt fin kväll! Kram!

Anna sa...

Tack vad snäll du är.
Jag sänder massvis med styrkekramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...