söndag 7 mars 2010

Ännu en...

Ja, ännu en vecka har passerat snabbare än ett godståg (well, just nu går väl allt snabbare än ett tåg!). Att en vecka kan gå så himla fort, det fattar jag inte.
Jag och maken var på bio i fredags. Typiskt att man ska välja en film som verkligen suger när man väl går på bio. "Wolfman" var en stor besvikelse! Benicio del Toro, som annars är en bra skådespelare, gjorde ett stort snedsteg när han valde att medverka och producera skrället.
Som tur var avslutade vi helgen igår med en bra film, "Avatar". En fantastiskt bra film! Det kändes inte som att man satt framför TV:n i 2,5 timme. Den kan jag varmt rekommendera!
Idag är det söndag. Dags att städa. Imorgon - jobb.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å jag ÄLSAKADE Avatar!!! Men Wolfman insåg jag efter at ha sett trailern att jag nog inte behöve se. Trots del Toro. Trist när bra skådisar gör sådana filmen men vi gör ju alla våra misstag ibland! ;-)
Kram!

Trillingnöten sa...

Saltis: Det stämmer" Misstag ska man få göra, men det är ledsamt att Del Toror gjorde det :p Avatar lyste dock upp! Fantastiskt film!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...