fredag 26 mars 2010

Se hit!

För idag är det FREEEEDAAAGSMYYYYS! Om det så är det sista jag gör. Nu är det slut på veckan, det är dags för freeedaaagsmyyyyyyyyyys!
Vi ska gå på föreläsningar hela dagen. Hur man uppnår målen i skolan. Ja, det bådar inte roligt kan jag säga. 8.30 - 16.00. Bara föreläsningar. Kort brejk för lunch. Höjdpunkt: Paolo Roberto som gästföreläsare. Det blir kanske intressant. Om jag inte hamnat i koma innan dess av uttråkning. Han är sist på schemat nämligen. Ha en god fredag alla vänner!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Oj det låer spännande. Kanske kommer han att knocka till dig lite lätt Paolo ifall du somnar. Bara så att du slutar snarka menar jag.. ;-)
Hoppas det blir en givande dag!
kram!

Trillingnöten sa...

Saltis: Det var faktiskt nära att jag somnade flera gånger. Hemma förvandlades jag till en zombie av allt lyssnande under dagen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...