lördag 28 augusti 2010

Det är ingen vanlig dag...

...för det är min födelsedag! Så var det dags för födelsedag igen. Ännu ett år passerat. Ett år äldre. Ett år klokare (kan man ju hoppas). Nu måste jag vänja mig vid att säga 28, istället för 27. Om två år är det 30. Jisses. Varje år tycks gå fortare.
Jag kommer ihåg när man var liten och ens födelsedag var så himla spännande! Månader i förväg räknade man ner dagarna till den stora dagen. Och natten innan födelsedagen kunde man knappt sova. Så spännande var det då. Jag saknar faktiskt lite av den där spänningen. Det är inte mycket som känns så spännande längre. Allt går lite som på rutin. Bara en gnutta pirr i magen skulle uppskattas. Numera är födelsedagen mer som "Oj! var det idag jag fyllde år?". Typ.
Vi ska i alla fall ha en trevlig dag, jag och min underbara familj som förgyller en dag som denna. Gymmet första. Stan nästa och sen en god middag. Vad det blir avslöjar jag senare. Gott blir det i alla fall!

Det mest fantastiska är dock att det faktiskt är sol ute. Det är något som jag verkligen uppskattar en dag som denna! Ha en strålande dag allihop!

12 kommentarer:

Sara sa...

Grattis på födelsedagen. Då fyller vi ju år ganska nära varandra (jag fyllde i torsdags). Hoppas du får en trevlig dag med din familj!

my sa...

Grattis! Hoppas du får en toppendag med massor av kramar, presenter och godsaker!

Monica sa...

GRATTIS! Och det är en skön dag med hög fin luft, vackra moln och sol, hoppas det stannar hela din födelsedag!

Min plats i solen sa...

Ett stort grattis på födelsedagen vännen! :) Jag hoppas att du har blivit firad med pompa och ståt och njuter riktigt ordentligt av DIN dag? :) Och självklart blir det solsken på din stora dag. Fattas bara annat. ;)

Ha en strålande dag och ät lite tårta för mig också. :)
Kram Lotta

Anneli Stålberg sa...

Hipp, hipp HURRA på din stora dag!

Hoppas du får en underbar dag med allt du önskar dig.

Kramar!

Camilla sa...

Grattis på födelsedagen! Hoppas att du har fått en riktigt bra dag tillsammans med familjen.

Stef sa...

Grattis på födelsedagen! Du fyller ju år samma dag som min mamma!!! :) Vilken bra dag!

kramar

Saltistjejen sa...

Stort GRATTIS!!!!
och du är fortfarande uuuung! :-)

emma sa...

Grattis! Här i Kanada är det fortfarande den 28:e; -). Fina bilder på er. Stor ktam"

Ida-www.lippstick.se sa...

Stort GRATTIS!!
Hoppas du fick en underbar dag!
/ Kramar Ida

Josefina/moln sa...

Varmt grattis! Och tack snälla för träningstips och pepp! :)

Marianne sa...

Oj, men GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Lite i efterskott, men det kan ju vara roligt att sprida ut roligheterna också : )

Vad fick du för god mat?

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...