lördag 13 november 2010

Underbart

Idag är det ju fars dag och vilken dag skulle passa bättre än just denna dag att få hämta upp maken från Arlanda efter en lång resa?
Jag är själv välsignad med en fantastisk pappa och jag är så glad att min make är likadan. En helt underbar pappa är han! Han sätter alltid mig och vår dotter först och han är alltid där. Man kan lita på honom till 100%. Han är full av kärlek, omtanke, goda råd, underbara och roliga  upptåg och en hel massa kramar. Allt man kan önska sig av en pappa och lite till. N kommer att vara så glad att se honom idag! Och jag med så klart! Lite som julafton, fast ännu bättre.
Jag avslutar med en bild på nåt jag köpte igår på julmarknaden. Så vacker och så passande.


Dagen är verkligen värd att fira i kärlekens tecken.


4 kommentarer:

Anonym sa...

Myyyys!(Cj

Monica sa...

Så fin! Och härligt med julmarknader:-) och vilken passande dag för far att komma:-) ha det så bra på alla sätt.

Anneli Stålberg sa...

Vad härligt att ni äntligen får vara tillsammans igen, hela familjen! Vad fint du beskriver kärleken i ditt liv. Ta vara på den det är inte alla förunnat att hitta den.
Kram!

Min plats i solen sa...

Vilken underbar kärleksförklaring till mannen i ditt liv! :) Blir alldeles varm inombords av att läsa dina ord. Härligt! :)

Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...