tisdag 23 april 2013

Psycho?

Igår när jag var på väg hem på tunnelbanan kikade jag runt lite på andra resenärer. Det finns alltid en hel del att upptäcka och "supa" in. Människor är så himla olika i den här stan!
Så fick jag syn på kvinnan mitt emot och hennes tidning. Jag läste titeln på framsidan:

Psycho today

Vad i hela friden? Nog för att tidningar är nishade (Fitness, Över 40, Mama, Fotografen etc), men PSYCHO?
Jag satt en lång stund och grunnade på det hela. Tills jag insåg att jag inte sett hela titeln på grund av en stolpe.

Psychology today - stod det ju!

Tack och lov!

8 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Hahaaa!!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Hahaha, ja i denna galna värld är det ju inte så lätt att veta :)

Marina sa...

Första titeln var onekligen mer spännande ;)

Amy sa...

Hahaha, det hade ju varit en extremt nischad tidning. Tyvärr hade det nog funnits ett alldeles för stort antal prenumeranter. :-/

Eftersom jag inte kommenterat här på år och dar (men jag har läst, scouts honour!) så vill jag passa på att gratulera till den kommande bebisen och uttrycka min enorma avundsjuka över ditt boende. Alltså själva staden. ;-)

Mrs Clapper sa...

HAHAHAHA!

Camilla sa...

Hahaha! Ibland är det roligare att läsa fel än rätt.

Martina sa...

Haha ja USA vore väl annars ett land som jag skulle tänka mig att någon skulle kunna starta en tidning riktad mot psykon

my sa...

haha, underbart! man vet ju aldrig vad det finns för tokigheter där borta i amerrkatt. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...