onsdag 27 juni 2012

Avstressad

Ni kan bara gissa hur avstressad jag är just nu. Vaknar senare, vilar, tränar, äter gott, myser och bara tar det lugnt. Absout ingen stress. Jag känner mig 20 är yngre...ja, kanske inte riktigt, men jag känner mig väligt avslappnad. Härligt! Solen skiner, jag får vara med maken och dottern och bara vara. Det var länge sen! Så om jag inte är så aktiv på bloggen vet ni varför. Jag njuter av vilan helt enkelt. 100% semester. Inga måsten. Bara vara. Härligt! Passa på att njuta ni med! Sitt inte här och häcka :) Ner i solstolen och läs en bok.


9 kommentarer:

Saltistjejen sa...

HÄÄÄRLIGT!! Fortsätt med det tycker jag! :-)

Johanna sa...

Gud vad härligt det låter!

Villa Frejas bokblogg sa...

Låter underbart.
Snart så, för min del också om än kortvarigt. Har två jobbdagar kvar innan lite ledighet tillsammans med familjen :)

Camilla sa...

Men jag sitter ju ute i solen och väntar på grillen och läser din blogg...

Duktiga Tjejen sa...

Passa på att NJUTA! Men glöm inte bort bloggen sen bara, jag är ju så nyfiken på ditt liv där ;)

Min plats i solen sa...

Åh vännen, jag har tänkt på dig ska du veta! En veckas semester på Gotland utan internet (vilket faktiskt var både välbehövligt och helt fantastiskt)så har jag tänkt på er och er resa och återförening. Skönt att höra att allt har gått bra och att ni nu är tillsammans alla tre igen. Vilken lycka! Ordningen återställd.

Och jag är så glad över att du fortsätter att blogga from over there. Ciklen är sluten på något vis för det var ju där du befann dig du vi fann varandra i bloggrymden.

Njut av att vara tillsammans och ha det gott!

Kram Lotta

Ps. Tack för all värme! Du är en pärla! :)

Emma sa...

Underbart, hörru! Tänk att tiden gick och nu är du där. Skall bli mycket spännande att följa er dÄr!

Malin-Charlotta sa...

Du gör så rätt! Heja Trillis mot stressen och allt vad det innebär.

Kim M Kimselius sa...

Fortsätt njut av livet!
Kram Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...