söndag 1 juli 2012

Jag är hulken!


Idag fick jag äntligen till ett gruppass på gymmet. Först gick jag dit och gymmade en timme, lyfte skrot. Kunde bicepcurla 25 idag!!
Pounds alltså, inte kg. Men pounds ser så mycket bättre ut än kg (25 pounds är väl drygt 12-13 kg).
Efteråt gick jag på Bosupass.

Jag ville gå på det passet eftersom jag inte testat Bosumojängen tidigare. Själva passet var mer som step-up fast med Bosusaken liksom. Mer instabilt och svårare. Riktigt roligt att testa på. Instruktören var inte den "vanliga" supertränade instruktören, utan en som "jag" typ. Hon passade också på att käka nån slags powerbar eller chokladkaka och dricka cola under tiden också. Väldigt laid back alltså.
Jag själv skuttade runt som en nykläckt kyckling med koordination som en byrå. Och svettades som en vattenspridare.
Två timmar på gymmet. Check.

9 kommentarer:

Villa Frejas bokblogg sa...

Du är så duktig.
Skönt med en mer laid back tränare... kanske skulle få även mig att våga till gymmet ;)

Jojjo sa...

Haha men seriöst, dricka cola under passet?! De kan, de där amerikanerna...

Unknown sa...

Du verkar vara i fin form. Skön känsla förstår jag.

Duktiga Tjejen sa...

Seriöst, drack instruktören cola under passet? haha, snacka om skillnad mot Sverige :D Duktigt med 2h tränande, hurra! Jag längtar efter träning, aaah...

Unknown sa...

Oj cola under passet! Det var annorlunda. De där träningsakerna är väldigt bra. Min PT har piskat mig på en sådan. 2 timmar på gymmet - duktigt jobbat!

Steel City Anna sa...

Mojängen ser livsfarlig ut :)

Kim M Kimselius sa...

Imponerad av dig! Låter som en typisk amerikansk instruktör: choklad och cola...
Kram Kim

Martina sa...

haha vilken härlig beskrivning av "gympaledaren" och av dig! tack för ett härligt fnissanfall här på jobbet :-)

Malin-Charlotta sa...

Vad härligt att läsa, detta om instruktören. Vi behöver alla varandra, med olika ideologier, tankar och olika erfarenheter! Människor som är som människor är!

Heja!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...