lördag 29 juli 2017

Lördagslistan

Förr om åren skrev jag ofta en måndagslista. En lista över saker att vara tacksam för. Och just skriven på en måndag då jobbveckan startade och allt kanske kändes lite motigt just då.
Den här veckan skriver jag istället en lördagslista! Jag menar, varför inte!!?

Saker jag är tacksam över:

1. att sommaren än så länge inte varit lika galet varm och fuktig som den kan vara!

2. att vi får besök av systeryster (en av dem) snart!

3. att vi under några veckor på jobbet får ledigt två extra dagar i veckan. Guld!

4. att jag och min lärarkollega från förra året får fortsätta jobba tillsammans även nästa läsår!

5. att vi är friska och krya!

6. att jag har en sån fantastisk familj som finns där i vått och torrt!

Ha en fin helg vänner!

1 kommentar:

iaz sa...

Lördagslista på en måndag, försöker du förvirra oss stackars läsare ;) Det är aldrig fel att påminna sig själv över saker man är tacksam över istället för att fastna i träsket av vad man inte har hela tiden. Topp! Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...