onsdag 19 juli 2017

Sommar i New York

Här var det semester minsann! Vi har en trevlig staycation i år, med besök från familj från andra sidan landet. Dagsutflykter och parkbesök. Jätteskönt att bara vara ledig! Slippa gå upp kl 05 varje dag. Trots det vaknar jag av mig själv mellan 05.20 och 05.45. No rest for the wicked med andra ord.

Senare i sommar kommer en av systrarna mina att besöka oss. Det blir också roligt! Sommaren är bra kort alltså. Varför kan inte vintern kännas lika kort undrar jag?

3 kommentarer:

Steel City Anna sa...

Kul med ett livstecken ifrån dej! Hoppas du får tid att vila och bara ta det lugnt <3

Camilla sa...

Long time, no see. Kul att höra av dig!

Sommaren är underbar men det kanske är bra med en mörk vinter emellan så att vi njuter ordentligt av sommaren. Men man skulle kunna ta en vintermånad och lägga mitt i sommaren i stället. Det vore helt ok för mig.

Ha en fortsatt skön sommar!

iaz sa...

Skönt att få hänga lite hemma utan måsten =) Och lite nöjen. Såg härligt ut på den Island som ni besökte igår =)

Vem är det som hälsar på i år?

Skönt att vakna tidigt trots semester, man måste ju dock inte gå upp direkt utan kan ligga kvar ock läsa ;)

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...