onsdag 7 mars 2012

Det är mitt fel!

Jag har insett att det här med vinterns återkomst helt är mitt fel! Jag ber om ursäkt. Usch, här har jag gått och skyllt på allt annat och varit sur för att det är kallt ute. Och så är det JAG som är boven. 

                                                    
Titta vad som ligger i vår baklucka! Ni ser rätt. Det ÄR vår julgran. Förra årets julgran till och med. Vi har inte köpt en ny i god tid i år, deet kan jag försäkra. Den har dessutom stått på balkongen sen strax före nyår. Och nu ska den tydligen till återbruket. Jag undrar hur den ska komma dit? Jag åker ju aldrig förbi där. 
Om jag hade kastat den när den hamnade i bakluckan åtminstone, kanske vintern ångrat sig och dragit sig tillbaka. Jag ska försöka åtgärda i eftermiddag alternativt imorgon. Promise!

9 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Haha! Hoppas då att båren kommer när granen väl är riktigt utkastad! :-)

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, snabba dig med det! ;)

my sa...

haha, så det är du som ligger bakom snöovädret i hade i Bryssel hÄromdagen?! :)

Det här med att slänga ut granen är inte alltid det lättaste och smidigaste...vi har ofta haft ett halvbarrigt schabrak liggande på bakgården ett tag innan den till slut hittat till återvinningen. Hoppas din får fötter strax och pallar sig iväg. Jag vill ha vår nu! :)

Emma sa...

Haha...men du: här har du inte lyckats. Här drippar och droppar våren allt vad den orkar!

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET sa...

Men tack snälla underbara Du! <3
Jag vill inte dippa!!!
KRAM

ZtorZillen sa...

Hm...ja, det är då dags å slänga den nu! hehehe...det är ditt fel alltså? ;P

Malin-Charlotta sa...

Haha, du är bara bäst!

Västgötskan sa...

Men fy dig!! :-P ;-)

Anneli Stålberg sa...

Men åh... släng den genast nu! Fast å andra sidan ser jag människor som fortfarande har adventsljusstakar i deras fönster fortfarande, så det är nog inte bara ditt fel :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...