onsdag 21 mars 2012

Inte igen!

Igår var jag off hela dagen. Jag vaknade trött och lätt illamående. Mer som att jag var hungrig och därför illamående. Det gick liksom i vågor. Jag var trött som om jag inte sovit ordentligt på natten. Visserligen hade jag ju faktiskt vaknat några gånger så jag trodde att tröttheten berodde på det. Men allt eftersom dagen gick blev det bara värre och värre. När jag var tvungen att lägga mig i soffan i lärarrummet och vila på lunchen istället för att äta, visste jag att nåt var fel. Så efter lunch packade jag ihop mina saker och åkte hem.
Eftermiddagen spenderades under ett tjockt täcke i soffan. Hög feber och illamående. Svågern svängde förbi med lite alvedon och soppa. Jag hade inte ätit på hela dagen då.
Jag som precis haft influensa och så detta. Vad är det detta året egentligen?
Nu får det vara nog.

Idag känns det bättre. Ingen feber, huvudet är lite segt och tomt, men annars är det okej. Idag blir det en vilodag. Ska ta det lugnt få se vad som händer. Håller alla två tummar att det fortsätter så här och att jag är back to normal imorgon igen.

Gah.


7 kommentarer:

Jojjo sa...

Åh nej, skönt att du mår bättre idag dock. Krya krya!

Katarina sa...

Åh,, nej!! Hoppas du kryar på dig och får den vila du behöver! Kram

Duktiga Tjejen sa...

Krya på dig!! Det verkar gå mycket magsjuka nu, tur att det inte verkade vara det iallafall.

Jag håller tummarna varje dag för att jag ska sluta må illa, men icke! SUCK. Snart halvvägs, då borde det väl släppa?

Villa Frejas bokblogg sa...

Ja, nu får det verkligen räcka. Krya på dig.

Västgötskan sa...

Fy... Krya på dig! :-(

Madeleine i USA sa...

Ja fy det är massor av olika åkommor som går nu.
Hoppas att det går över och krya på dig!

Anneli Stålberg sa...

Åh vad tråkigt. Krya på dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...