tisdag 19 februari 2013

Vart tog vägen vägen?

Så känns det lite nu. Den väg jag var på har plötsligt gjort en enorm sväng och jag hann liksom inte med att svänga med utan hamnade ute på åkern nånstans. Nu gäller det att hitta tillbaka till vägen igen, eller hitta en annan. Vad som än kommer först.
Det är mycket som har hänt sen sist, men som jag inte riktigt kan skriva om ännu. På ett sätt har händelserna gjort livet lite svårare, men samtidigt har de öppnat upp nya möjligheter som jag hoppas kommer att förenkla så småningom.

Håll tummarna!

15 kommentarer:

Emma sa...

Skickar en kram och hoppas att du hittar upp på din väg snarast möjligt! KRAM

Casa Annika sa...

Jag håller tummar och tår. Du kommer att hitta tillbaka.

Villa Frejas bokblogg sa...

Klart jag håller tummarna. Skickar över en styrkekram.

Monica sa...

Hoppas det ordnar sig för er och det blir bra eller bättre:-), kram!

Malin sa...

Låter ändå som om du är positiv och det skall bli spännande att höra mer.

KRAM

Malin

Hanna Lans sa...

Jag håller tummarna såklart!

Mrs Clapper sa...

Här hålls det tummar! Det där grejar du. Kram!

Susjos sa...

Hej! ramlade in här via en annan blogg. Åh..du bor i min älsklingstad New York!!!! WOW!
Måste läsa mer här inne :)

Och håller förstås mina tummar att allt blir bra för Dig!

Anneli Stålberg sa...

Jag håller tummarna och hoppas att du hittar tillbaka till rätt väg!

Marina sa...

Ibland kan det vara bra att hitta en ny väg tillbaka och förhoppningsvis ska den leda dig till ett bra slutmål!

ZtorZillen sa...

Mystiskt! Jag håller tummarna!!

Västgötskan sa...

Håller tummarna!
Hoppas allt ordnar sig till det bästa.

Kram M

Anna Granström sa...

Skickar en kram och hoppas på det bästa och att det är mer positivt än negativt som händer. Kan inte låta bli att bli lite nyfiken också...

Camilla sa...

Vägarna slingrar och man vet inte riktigt vart de tar vägen. Det brukar bli bra så småningom även om det inte blev som man tänkt sig.

Min plats i solen sa...

Jag håller tummarna stenhårt för dig vännen och hoppas att du hittar tillbaka upp på vägen igen. Eller finner en ny spännande om det är vad som krävs.

Tänker på dig och skickar stor kram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...