fredag 15 januari 2010

Blast from the past

Hörrni alla, det är glamourfredag! Dags att ta fram discodivan inom er. Jag har dessutom goda nyheter. Nu är det lagligt att damma av de där gamla 80-talskläderna, AXELVADDAR är återigen på modet. Detta kommer från en säker källa. Nåt modemagasin. Och jag som är så modemedveten måste ju bara hoppa på detta reuniontåg. Varför inte damma av följande också:
- Hockeyfrillan (Business in the front and party in the back)
- SamlingsVHS med Knight Rider (Äh, den går ju också på kanal 6)
- Och med axelvaddarna måste ju en snygg kavaj infinna sig tillsammans med färgglada jeansliknande byxor.

Här kan ni få mer inspiration:

2 kommentarer:

gunilla sa...

herregud jag har ju inte ens kommit därifrån,va poppis med gympabyxor o skitig t-shirt då med hahahhaha ///mamma

Saltistjejen sa...

WHAAAT!!!!
Men jag gillar inte ens axelvaddar!hm, det var INTE snyggt då och är det nog inte idag heller...!
Däremot blir jag supernostalgisk av 80-tal! Särksilt tidigt-mitten!!! Mmm....... Mn man känner sig samtidigt ite gammal... ;-)

KRAM!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...