lördag 2 januari 2010

Lite slappt

Igår hade vi värsta slappardagen. Vi tittade på TV och myste hela dagen. Orkade inte göra nånting. Jätteskönt.
Idag ska vi åka ut till far. Hans fruga fyllde år tidigare i veckan så vi ska fira lite. Om vi kommer in i bilen vill säga. Den låstes av misstag och nu får vi inte upp låset och dörren...Ooops. Jag har seriöst ingen jäkla aning om hur vi ska komma in i den. Dörren brukar gå upp efter en halvtimme om bilen är på. Men kommer man inte ens in i fanskapet är det ju svårt att sätta igång den...Tips?

Nästa vecka är det jobb igen. Torsdag börjar vårterminen. Usch, jag har liksom vant mig att vara hemma och slappa nu. Så ska man jobba igen. Jag måste börja förbereda mig mentalt. Tänka på att det är vårterminen. Det blir ljusare hela tiden. Värmen kommer om, ja, erm, ganska många månader...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...