måndag 1 mars 2010

Vi ser det snöa...

Kan ni tro att det kom mer snö i natt? Som om vi behövde mer snö! Jag är trött, trött, trött på att gräva ut bilen varje morgon, starta en kall bil, sätta mig i en kall bil och skrapa bilrutor med pansaris. Dessutom är jag trött på att alltid behöva en massa kläder för att inte frysa.
Fast, jag önskar att jag var en sån typ som åker skidor. Då kanske jag skulle uppskatta snön mer och ha roligt. Jag har försökt, men jag skulle slå ihjäl mig och mina medåkare. Som när vi hade tävling i skolan och jag ofrivilligt åkte ned för en backe på ca 1 meter och föll framåt med skidor och stavar spridda runt mig. En efter en kom min klasskamrater och snubblade över min utrustning och trillade de med. No more. Så inga skidor för mig. Jag fortsätter vara en gnällkärring.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...