torsdag 12 januari 2012

Award :)

Fina Helena har förärat mig med en jättefin Award (tillsammans med en alldeles superhärlig motivering!) som fick mig att le lite extra igår! TACK! Det förgyller att få skicka lite cred till alla fina bloggare man följer tycker jag. Jag uppskattar verkligen er!


Reglerna som gäller när man har fått den här utmärkelsen är: 

Tacka den du har fått utmärkelsen av och skicka den vidare till fem bloggar med mindre än 200 stycken följare.

Nu är det ju som alltid svårt att skicka vidare till bara FEM bloggar! Jag försöker sprida ut kärleken lite varje gång så att alla får lite uppmärksamhet, för ni är alla värda den! Jag hoppas att någon kanske hittar en ny favorit bland dessa fem den här gången:

Västgötskan som jag ganska nyligen börjat följa faktiskt! Roliga vardagsbetraktelser blandas med funderingar kring både det ena och det andra! Jag skrattar varje gång jag läser ett inlägg. Well, inte alltid. För det kommer ju också en del allvarliga inlägg också!

Johanna Också en ny blogg för mig. Relativt i alla fall. Jag vet inte om jag stött på nån så välberest människa i mitt liv :) Helt otroligt. Inte alls avis blir jag heller, bara så att ni vet. Välskrivna inlägg med glimten i ögat blandat med texter om allvarligheter i livet också.

Fitness och Hälsa Karin är inte snål med fantastiska tips i sin blogg, både på kost och träning. Nybliven mamma dessutom. Jag får alltid en massa härlig inspiration när jag besöker hennes blogg! I helgen blir det förmodligen pesto a la Karin hos oss till exempel. Me like!

Träningslyckan Ännu en nyare blogg! Trots att hon älskar snön (jag hatar ni vet) är hon en fantastisk personlighet som ångar av positiviteter! Till och med jag blir nästan sugen på att slänga på mig skidorna emellanåt. Men bara nästan :)

Malin-Charlotta som har en fantastisk och inspirerande blogg! Jag blir alltid så himla glad och positiv när jag går in och läser hos Malin. Hon är inte snål med tips, uppmuntringar och tillrop (och pekpinne om det skulle behövas). Gå in och inspireras!

2 kommentarer:

Malin-Charlotta sa...

Åh Trillis, kärlek, kärlek och ännu mera kärlek från alla håll. Du är makalöst underbar!

Johanna sa...

Men tack! Ska skicka vidare så fort jag bara hinner. Hoppas du får en fin söndag.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...