lördag 7 april 2012

Surprise! Glad påsk!

Jag ska inte vara sämre än alla andra. Därför ska jag också önska er en riktigt glad påsk. Njut av påskgodis ni som vill, och njut av att avstå ni som väljer det alternativet!
Själva letar vi påskägg idag och tar en liten påskfika. Alldeles lagom. Sedan blir det lax och potatis till middag för mig och lilla N.

I torsdags målade vi faktiskt lite ägg!  N målade lite mer kreativt än mig. Jag lyckades bara få till en kyckling.

N i full gång med att måla.

Mitt bidrag,

Visst liknar det en planet? Typ...erm...Saturnus?
Ha en riktigt fin påskafton mina vänner!

10 kommentarer:

Sara sa...

Glad påsk till er också!
Vilka fina ägg ni målat. Måste säga att jag gillar din dotters ägg bäst, även om din kyckling också var fin. :)
Ha en bra påskhelg!

Malin-Charlotta sa...

Glad Påsk finaste Trillis med familj!

Önskar Er allt gott!!

Villa Frejas bokblogg sa...

Japp, Saturnus it is. Syns lång väg :)
Ha en fin påskdag.

Cinnamon sa...

Glad Påsk till dig med! :)

Madeleine i USA sa...

Glad Påsk till er alla! :)

Västgötskan sa...

Jag borde låta bli, men lite godis slinker nog ner idag.

Ha en underbar kväll! :-)

Monica sa...

Det blev fint med äggmålningen:-), Glad Påskaftonskväll!

Steel City Anna sa...

Dottern blir kanske astronom :) Snygg påskkyckling! Det är kul att måla ägg.

Camilla sa...

Vilka fina ägg ni målat. Glad påsk!

Saltistjejen sa...

Hoppas ni har en riktigt härlig påsk!
Och vilka fina ägg!!! vi har inte hunnit med att måla några än men kanske imorgon.
Kramar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...