måndag 21 december 2009

Graffiti

Jag tror vår dotter har en lysande framtid som graffitikonstnär. Ärligt. Hon har alldeles egna "tags" också. Tänk, bara två år gammal och redan har hon framtiden utstakad! Idag håller jag på att julstäda lite och ska dessutom julbaka och köpa lite julklappar. I köket fejar jag och putsar och ser att det finns nåt smuts på skåpen. Jag tittar närmare och inser att det inte är smuts, utan fantastiska kreationer gjorda av N (jag tror ju inte att det är maken som är i farten trots allt)! Hon har på nåt vänster fått tag på en blyertspenna (tack och lov!) och haft en trevlig stund för sig själv i köket. Ju mer jag städar desto fler konstverk träffar jag på...Som sagt. Konstfack har väl intagningar även om en 15 år? Shit. Jag skulle nog sparat dem! Kunde ju tagit av luckorna och ramat in dem. Att jag inte tänkte på det!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...