torsdag 3 december 2009

Tråkigt...

Igår kväll fick jag tråkiga nyheter. Vår dotters ena gudmors (S) mamma har fått bröstcancer. Tydligen i ett tidigt stadium, men i alla fall. Hon är en fantastisk människa som inte är värd nåt så här hemskt. Jag blev bara så ledsen och tom när jag hörde det. S bor i New York för tillfället och hennes mamma i Tyskland. Det måste också vara svårt för S att studera och pursue her dreams samtidigt som hennes mamma är sjuk på andra sidan jorden...
Nej, idag blir det inga trevliga tankar.

4 kommentarer:

Ida sa...

Det är så tragiskt, det klart att man vill vara ett stöd och vara så nära man kan. Men det finns bra hjälp idag. Jag håller mina tummar.

Pilla sa...

ursh va tråkigt. jobbigt när det händer nått sina nära. hoppas hon får bra hjälp. kram

anna of sweden sa...

Usch, vilket tråkigt besked. Hoppas att hon snart blir frisk igen!

Trillingnöten sa...

Tack för uppmuntringar och tankar! Jag tror absolut att positiva tankar hjälper mycket!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...