lördag 26 december 2009

Och så mindes jag...

...varför jag inte gillar mellandagsrea. För det första är det mycket utrensat. För det andra:köerna. Det är nästan kö in och sen kö för att titta på de olika hyllorna. Kö för att ställa sig i kassakö och sen kö för att komma ur kön. En massa jäkla köer.
Jag fick det jag skulle ha efter en del armbågar. Sedan gick vi och hyrde film! För första gången på minst två år. De hade inte ens kvar mitt kundnummer i videobutiken.

Och imorgon ska jag se "Stjärnorna på slottet" på datorn. Jag vet inte varför men jag gillar det programmet. Lite lagom mysigt och upproriskt med massor av divor som ska samsas. Den bästa säsongen var givetvis när Peter Stormare var med. Han är underbar!

1 kommentar:

Ida sa...

Aj då, vi som kanske ska ut idag... dags att börjar vässa armbågarna kanske =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...