onsdag 23 december 2009

Julstämning

Idag ska vi fira jul hos mor. Vi är en sån familj som gillar att fira ett par tusen gånger varje år. För att det är så himla kul! Och för att mina föräldrar är skilda. Kanske den största anledningen. Därför firas det minst två gånger om året. Utom de senaste åren då jag bott eller rest till New York. Då blev det bara en gång. Nu är vi back in business.
Jag har apmycket att göra i alla fall. Slå in presenter, baka, handla lite smått och gott. Visst är det konstigt att det alltid fattas nåt? Fast man handlat ett par gånger? Julen skapar virrpannor.
Dessutom står vi i valet och kvalet att köpa en "ny" bil. En som är tio år yngre än vår bil. Jag är tveksam. Mycket pengar. Vi har lite pengar. Vad göra? Kanske ska spela på bingolotto ikväll. Vore nåt. Snälla Loket!
Va? Har han bytt namn till Lotta? Jag hänger inte med.

1 kommentar:

malin sa...

tack detsamma på er :D
God jul!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...