torsdag 13 maj 2010

Dagens skvaller

Idag är det torsdag och jag är ledig. Ibland är det skönt att får en långhelg. Det är väl behövligt. Alla elever i skolan är som små kalvar som vill ut på grönbete. Och vi lärare försöker se till att alla kommer helskinnade till sommarlovet. Tyvärr är det fyra hela veckor kvar :)
Då, när man är helt apropå ledig kan man passa på att titta lite på morgon-TV. Idag är det Jenny Östergren på TV 4 som fått äran att dela morgonen med mig. Men kära läsare, är inte Jenny aningens gravid? Hon är ju väldigt smal annars, men på senaste tiden har jag sett en utbuktning i magtrakten och lite större kläder...Kan det vara så att Jenny väntar en liten mini- Niklas Strömstedt? Om det nu råkar vara så - kom ihåg att det var här ni hörde det först! :p
De lagar färskpotatis på TV nu så jag måste kolla in receptet. Ha en fantastisk torsdag gott folk! Jag hoppas att regnet håller sig borta och att solen lyser varmt :) 

5 kommentarer:

Sara sa...

Nä du, du var inte först. Stod på framsidan på nån skvallertidning här om dagen att dom gjort provrörsbefruktningen eller nåt sånt. :)

Färskpotatis låter gott. Nu blev man ju riktigt sugen.

Ida sa...

Sitter också och tittar, nu måste jag spana lite till =)

19åriga fru Sofia - nybliven mamma sa...

Måste vara skönt att vara lärare, lov här och där ;)

Sv: Ja det tar tid för föräldrarna att återhämta sig, det håller jag med om ;). Man tror nästan det är för bra för att vara sant när de helt plötsligt sover bra =)

Trillingnöten sa...

Sara: Jaha! Men var inte det att hon hade fått gör provrörsbefruktning med sin fd man? Innan hon fick sina tre barn som hon redan har? Ska kolla upp :)

Ida: Ja, kika på! Men jag kanske bara ser för mycket :)

Sofia: Ja, ibland är det det :)

Ida -www.lippstick.se sa...

Jag ska verkligen lägga det på minnet var jag läste det först;)!
Ha en underbar kväll!
/ Kram Ida

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...