söndag 25 september 2011

Error

Idag blinkar min hjärna ERROR ERROR ERROR. Gårdagens matintag gjorde att jag under en stor del av natten mådde fruktansvärt illa. Jag kunde inte sova och försökte hitta ett sätt att sluta må illa. Efter några timmar gick det över, men idag känner jag mig lite smådålig. Uppsvälld mage, trött, allmänt seg.
Det är bara att upp på hästen igen. Gör om, gör rätt och kämpa på. Vi har mycket på agendan idag dessutom. Barnvakteri till systerdotter hela dagen, dans med lilltjejen och gym under tiden, kalas hos systerson som fyller två år. Ja, och så skulle man klämt in lite städning nånstans. Vid midnatt kanske? Eller en helt annan dag. Låter bra mycket bättre med en annan dag. Så får det bli! Vi hörs på andra sidan!

12 kommentarer:

Katarina sa...

Full rulle helt enkelt! Tänk att helgerna går så snabbt bara.

Kram och ha en fin dag!

Marina sa...

Inte kul - hoppas du mår bättre!

Villa Frejas bokblogg sa...

Vissa dagar är ju bara såna, fullspäckade. I går var lite av en sån dag för mig. Samtidigt njutbar precis hela tiden.

Duktiga Tjejen sa...

Vi firade Monki igår ju och jag råkade äta en tårta med massa grädde (är så van att vi alltid gör laktosfritt så jag missade att vi hade köpt en vanlig eftersom jag hade bakat en laktosfri oxå). Hade ont i magen HELA natten och idag är magen totalt i uppror (no details mentioned). Bläää. Ny tag, ja!

Att vara någons fru sa...

Usch. Hoppas du snart mår bättre :(

Mariah sa...

Härligt med en fullspäckad dag, lite tröttsamt kanske men framförallt roligt :) Dagen känns som mycket längre när man gör mycket på den :)

Saltistjejen sa...

Oj! Hoppas att du mår bättre nu än när du skrev inlägget!
Styrkekram!

Karin - FitnessochHälsa sa...

Känner igen det där att det ibland kan bli lite för mycket av det goda på lördagarna... =) Hoppas att din söndag blev fin!

Johanna sa...

Usch, krya på dig!

Malin-Charlotta sa...

Trillis, min vän. Hoppas du mår bättre imorgon och att du ser den andra lite ljusare sidan i ögonvrån. Jag står märkligt nog alldeles bredvid dig idag, fast av andra anledningar. Till och med så mycket om jag överväger att vara hemma ett par dagar.

Kramar om!

min tekopp sa...

Nämen usch och fy, hoppas att du mår bättre snart! Kram på dig!!

Christel sa...

Usch då. Hoppas att du mår bättre snart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...