fredag 23 september 2011

Fredagspresent till er! Prova Digster Premium gratis!


Jag är Buzzador och har fått möjlighet att testa Digster Premium gratis i 6 månader och dela med mina vänner. Mina vänner är ju ni så klart och nu tänkte jag dela med er! Ni får också testa 6 månader gratis. Den vanliga Digster är alltid gratis, men Premium får man betala för. 
Man kan skapa spellistor och lyssna på andras spellistor. En superbra sida helt enkelt!

Gör så här:
  1. Gå in på till Digster och klicka på ”Skapa musikprofil”.
  2. Välj hur du vill logga in. Om du använder Facebook för att registrera dig kan du bara logga in med Facebook.
  3. Klicka på ”Registrera dig”. Skriv in koden: buzzador.
  4. Ange dina musikpreferenser i dina Inställningar så att Digsters 20 musikredaktörer kan föreslå spellistor som de tror att du gillar.
  5. Om du vill - dela ut Buzzadorkoden till dina vänner så att de också kan signa upp sig på Digster Premium i 6 månader gratis. Uppmana dem att sprida koden med Facebook och blogginlägg.

Så, var inte det liiite bra så här en vanlig trist fredag? Och så passa på att dansa till er spellista som mannen i mitt förra inlägg! Extra points för om ni spelar in er själva och lägger ut på er blogg! Hahaha.... please?

6 kommentarer:

Madeleine i USA sa...

Tack för bra tips :) Vad är livet utan musik?

Johanna sa...

Haha, jag är också Buzzador och med i den kampanjen. Roligt! :)

Mia sa...

Hejsan!!!
Har kommit in på din blogg via Madeleines blogg. Du har verkligen en jättefin blogg och jag älskar bloggar som är glada och positiva som din. Så du har fått en ny följare :)
//Mia

ZtorZillen sa...

Vad trevligt så här på fredagskvällen! Du är sååå go *kram*

my sa...

Haha, jag känner mig som en flodhäst jag med för det mesta nu. Därför jag bestämde mig för att leka hobbyfotograf, för att få lite annat perspektiv på kroppen som jag inte riktigt känner igen mig i. Det funkade!! :)

Hoppas du har en trevlig början på helgen!!!
kramar

Anneli Stålberg sa...

Härligt! Jag älskar musik :)
Tack för dansen tidigare i dag :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...