söndag 8 november 2009

Entlajgen

Denna söndag har varit upptagen upptagen upptagen. Far har blivit lite skymd tyvärr. Ville gärna åka hem till far och fira idag. Men han ska få överraskningsfika imorgon! Om ingen har skvallart förstås. Det händer i min familj ganska ofta.

Jag har städat, tvättat ett ton kläder (vem är det som lägger i extra tvätt egentligen? För inte gör vi av med så mycket kläder på en vecka?), lagat mat, pluggat (ligger som vanlig efter med min planering), handlat och ja, jag har försökt att hinna med att andas också.

Nu är det söndag kväll och imorgon börjar en ny vecka. Och ni vet ju alla hur mycket jag tycker om måndagar...eh. SKÄMT.

1 kommentar:

Mimmi sa...

Nu har jag suttit i 5 minuter och forsokt komma pa hur man sager rubriken till det har inlagget, haha.

Det var lite lustigt att vi bada gjorde kola! Vi har en massa kvar dock ingen av oss ar sockeratare riktigt sa vi klarar bara en till tva bitar sen vill vi ata salt, haha. Jag har borjat varma upp infor julen for jag blir kvar hemma istallet for att aka till Sverige och da maste ALLT vara perfekt. Forsta gangen jag ar vard for julen!

Va najs att ha varit i NY och bott! Det skulle jag vilja gora nagongang, borjar bli valdigt sugen pa USA. Men isannafall vill jag bara vara borta nagot ar sen vill jag tillbaka hem igen och da kanns det lite onodigt att lamna Japan overhuvudtaget.
Jag tror inte att svenska kyrkan finns, ambassaden ar lite sadar dock och har aktiviteter och lite sa vad jag forstat! Men det ar ratt latt att hitta svenskar i Japan nu, sa det ar bokstavligen talat bara att trilla in pa en narliggande sprakskola. Nu har jag tur att jag kanner tva personer som gifter sig med japaner nu i samma veva som jag sjalv gifter mig sa det kanns kul : DDD Ja du forstar ju precis vad jag menar, det ar skont med svenskar ibland. Det trodde man aldrig att man skulle tycka.

Usch vad jag pratar, haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...