måndag 23 november 2009

Ja, dagen gick ganska bra

Den där yogan gjorde susen! Jag var pigg största delen av dagen. MEN fick ont i huvudet mitt på dagen. Kanske var all uppståndelse med träning och energirik frukost ;p Jag ska göra yoga imorgon bitti igen. Blossoms fitness yoga var jättebra. Jag har testat två andra DVD innan och de var bara krångliga och överambitiösa för en stackars novis som jag.

Idag på jobbet överraskades jag av en praktikant. Min kollegas dotter vars egen dotter går i min klass. Tack för den! Min kolleg frågade om inte rektorn sagt det till mig. Men icke! Det är lite jobbigt att ha en förälder i klassrummet hela tiden. Inte för att jag har nåt att dölja ;p men stämningen blir lite annorlunda liksom. Man kan ju tycka att kollegan kunde sagt nåt...Vi får sätta praktikanten på jobb helt enkelt!

1 kommentar:

Ida sa...

Lycka till med yogan, jag är helt såld på det.

Eh... lycka till med praktikanten ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...