tisdag 17 november 2009

Nej, jag börjar på onsdagar istället

Jag försov mig i morse och fick stressa upp och klä på mig och packa. Nu börjar jag på onsdagar från och med nästa vecka. Bara så att ni vet. Barnen får ledigt måndag och tisdag. Hemskolning. Fan, jag ska nog inte jobba alls :p Jag kanske inte är skapt för det. Men för mig är att försova mig att vakna så sent att man inte kan ta det lugnt på morgonen. Jag kommer ALLTID i tid till jobbet, men jag kan ibland försova mig. Skumt.
Ikväll är det föräldramöte. Joy. Jobb till åtta. Och idag får jag nog min nya vän hemskickad. En fin mobiltelefon. En samsung (skicka lite reklampengar nu Samsung! Min blogg e mäkta populär och jag är hypnotisör. Jag kan se till att ALLA som läser bloggen köper den.). Måste hem och leka med den sen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...