onsdag 18 november 2009

Vet ni vad...

Jag satt på jobbet idag och skrev lite prov och så började jag fundera lite. Ja, det händer faktiskt. Bara så där liksom! Jag fastnade med blicken utanför fönstret medan hjärnan arbetade. Och plötsligt tänker jag, men vad sjutton är det? Det var nåt nytt, nåt annorlunda och spännande. Man blev liksom lite pigg och glad. Då inser jag att jag SER SOLEN! För första gången på en månad kanske. Jag hade så när glömt hur vackert det kan vara, trots att löven fallit och regnet duggar lite lätt. Solen...den sög jag på hela dagen (alltså inte på ett pervosätt, inte så...ni vet njöt....asch...ni fattar!)...

1 kommentar:

Ida sa...

Men det är sant, man bli glad av solen och den har verkligen inte visat sig många gånger det senaste.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...