söndag 1 november 2009

November? WTF?

Tiden bara flyger iväg...och jag är bara 27...min gammeltant som blev 92 år sa att tiden går ännu snabbare när man är äldre. Kan livet gå med ljusets hastighet? För fortsätter det så här vette tusan.

Jag har i alla fall klarat av dagens träning. Det blev taebo denna gången. Jag hade mycket energi eftersom jag inte tränat på ett par dagar och dessutom var det mitt på dagen. Oftast när jag tränar är det efter 19, när N gått och lagt sig, efter en lång arbetsdag.



Det är vanligtvis denna taebo som jag brukar köra. Billy Blanks är fit! Och kolla tjejerna i förgrunden (den rödhåriga och den blonda)! Shit! När man kört hela videon (som är ungefär 50 minuter långt) är man trött...väldigt trött...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...