fredag 13 november 2009

Men ska jag flytta till jobbet nu då?

Igår var en intensiv dag! Jag hann inte ens äta lunch ordentligt. Toa gick jag inte på på hela dan. Lyset var sönder och när jag sprang in på den andra toan, fanns inget toapapper och jag var tvungen att rusa. Det var bara att knipa!

Jag var på en föreläsning tillsammans med kollegorna om "problembarn". Den var jätteintressant, men slutade 21.00. Så jag åkte hem och sen var det bara att lägga sig. Och nu sitter jag här igen och det är FREDAG! Jösses liksom. Den här veckan har gått fort. Jag tror att det berodde på alla sjuka grejer som hänt.

Min bil är lagad typ. Jag får inte åka den idag dock för pappa bildoktorn är orolig att symtomen ska komma tillbaka. Jag får testköra i helgen och sen blir det premiärtur på måndag. TACK ALLA GODA BILGUDAR! och pappa så klart. Och idag fick jag låna mammas racerbil igen (jag lovar att inte åka mindre än 100km/h. Eller jag menar fortare än...erm...) så jag kan komma utvilad och lycklig till jobbet idag! Yay!

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Oj det låter som du har intensiva dagar du emd!
Hoppas det blir en något lugnare dag idag och att racerbilen tar dig hem i racerfart till fredagskvällen!
Kram!

Trillingnöten sa...

Tack! Jag kom hem varm och utvilad! Hoppas ni får en trevlig helg och att alla är friska!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...