lördag 14 november 2009

N är glad att bilen fungerar igen...

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag hade inte heller tänkt på Palle Kuling på evigheter och så när jag skrev det där inlägget så ploppade det bara upp i huvudet på mig!

Måste fråga, vad jobbar du med? Är du lärare? I sånna fall har jag lite småfrågor som jag bara måste få veta, haha.

Mimmi sa...

Haha det är lite halvskumma frågor men jag har alltid velat veta, kan ju liksom inte fråga mina egna lärare...

Hur kommer det sig att ni alltid är i tid och alltid är på jobbet. Ni är aldrig sjuka så man får håltimme. Brukar du typ åka hemmifrån med jätte marginal så du kommer i tid?

Ser ni verkligen inte alla hyss vi hittar på? Våra hörlurari öronen, lappskickande, gameboy spelande osv..

Vilken typ av elev tycker du bäst om? Den som inte alltid är sitt bästa men försöker och är ärlig, alla har dåliga dagar men alla vill ju samtidigt.
Eller den som ständigt är så bra och teacher's pet aktig?

Haha, riktigt skumma frågor, förlåt!
Vad är du lärare i?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...