Jag passade på att laga kunglig middag idag. Kanel, honungs och saffranskycklinggryta med ugnsstekt rosmarinpotatis...mmmm...det var verkligen gott. Jag lägger ut lite recept senare.
Jag hoppas er söndag var toppen!
A little midsummer!
1 timme sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar