söndag 22 november 2009

Robinson

Ja, jag såg ju första avsnittet av "Robinson" idag på fyrans hemsida. Lite besviken var jag. Ganska lamt första avsnitt faktiskt. Får hoppas att det blir lite bättre till nästa vecka. I alla fall några som nästan svälter ihjäl, eller att de försöker avliva en spindel eller nån kanin. Ni fattar. Några av tjejerna såg lite glamorösa ut. De kanske kommer att försöka göra en handväska av en orm eller så. Vem vet? Jag hoppas att Paolo Roberto visar var skåpet ska stå. Inga mestävlingar som första avsnittet. Ni fattar att jag aldrig skulle vara med i "Robinson" själv va? Jag gillar mat för mycket. Och min hälsa. Och min insektsfobi. Och mina svindyra skor (de som jag köpt in my mind). Och min säng. Jag passar dessutom inte i bikini. Så inget "Robinson" för min del.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...